A berlini székhelyű cég nemcsak színes, első látásra felismerhető táskáival vált ismertté a világban, hanem avval is, hogy a gyártás körülményeire is nagy figyelmet fordít: minden termékük ÖKO-TEX® Standard 100 szerint bevizsgált minőségű anyagból készül. És ki ne akarná a műanyag szatyrokat, bevásárlótáskákat vízálló, 10 kilóig terhelhető, saját belső zsebbel ellátott praktikusabb táskára cserélni, ami ráadásul még őrületesen is néz ki. A hátizsákunkban, válltáskánkban is tarthatunk belőle egyet, hiszen könnyű, tenyérnyire hajtható, ráadásul saját cipzáras huzat védi a szakadástól, amit utazáskor, bevásárláskor pénztárcának is használhatunk. Ha a vászontáskák között nem találtuk megfelelő méretűt, és szeretnénk a környezetünkre jobban odafigyelni, érdemes körbenézni a LOQI táskák világában is, ahol a képzőművészeti reprodukcióktól a kortárs művészeti alkotásokig, az absztrakt mintáktól az állatosig rendkívül széles a választék.
A LOQI táskákon nemcsak a nyugati művészet népszerű festményei válnak a hétköznapjaink részévé, hanem a japán fametszetek ikonikussá vált alkotásai is. A ma legismertebb japán művész egy 19. századi mester, akinek a háborgó tengert, vagy Japán szent hegyét, a Fudzsit ábrázoló képeivel mindenki találkozott, akár tudja ki készítette, akár nem. A költői Finom szél, tiszta reggel című látkép főszereplője a lenyűgöző, vörös színben pompázó hegy. Nemcsak a japán művészet rajongóit, de azokat is elbűvölhetjük vele, akiket eddig jobban vonzott egy hegynek a megmászása, mint a nézegetése.
Katsushika Hokusai: Finom szél, tiszta reggel a Fudzsi harminchat látképéből, 1831 © Peter Willi - ARTOTHEK
|